Strip clubs were done even before the virus epidemic.

Llano

Rising Star
BGOL Investor
Strip clubs now
The appeal is gone, the only way for them to survive is to convert to more of a bar/social gathering session. Looking at azz you ain't hitting can be done online for free.
I very rarely go to strip clubs but the last few times I went was with chicks I was smashing. They enjoy it more than I do plus we try to take a chick home lol.
 
Last edited:

Venom

Rising Star
BGOL Investor
Have you been to one in Mexico

it’s just a whore house and they can’t dance for shit

Yrs ago, I’m sure it’s still the same

and my god the hoes are busted af
I've seen 9s back in the day. Alot of old and fat chicks today. Mex chicks want $100 and the hotties want $120 in clubs or if they think customer ugly. Mex chicks getting their rent paid when Asians come thru.
 
Last edited:

godofwine

Supreme Porn Poster - Ret
BGOL Investor
Oh yeah, the strip clubs was hot back in the days!!..The Strip Clubs change alot...Back in the days(90's and early 2000's), The strip clubs use to be jumpin!!..
The one in Cocoa Beach was last year. I went to the black Club. I don't think I need to get to see any more. Swingers parties are so much better.
 

tallblacknyc

Rising Star
Certified Pussy Poster
People still get married so it will always be bachelor parties... People always have bdays so it will always be someone that want to celebrate with some ass in their face... There will always be the loners that would like to see some ass or have some ass grind on him ... There will always be the married guy that wants to see some new ass without exactly cheating... There will always be the military... There will always be cacs that like black/Latin chicks... In some states have a Latin consumer base... There is a lesbian/bi sexual female demographic... The tax season compulsive spenders... Frats... White collard demographic... Blue collard demographic... After work crowd... Plus many more demographics... The game don't have to worry cause the consumer base will always be there.. Every yr there's a new 18-21 yr old male perv ready to be corrupted
 

CptMARVEL

Rising Star
BGOL Investor
I used to love strip clubs here in The Bronx, but you know the game got fucked up when certain songs became the unofficial anthems for strippers and received heavy replay in the clubs and these simpin' ass 20 something "New Negroes" cosigned them:

(And they're actually proud to announce this shit).

:hithead:

If you dudes like them, fine. Enjoy yourself.
But I fucking hate these songs with a passion, 'cuz they represent the absolute worse mentality for a man to exhibit regarding strippers.
And yet; these same mofos who engage in such activities will be the 1st hypocrites spouting gibberish about; " You can't turn a ho into a housewife".. :hmm:
 
Last edited:

King_of_Posts

Rising Star
BGOL Patreon Investor
Last strip club I was in was some bunk ass spot in/near Buffalo for a night before wedding outing. Girls were wack, vibe was wack; it was fucking Buffalo though and even my low standards weren’t met. Id forgotten change for $1’s before we got there and went to make change at the front booth. Counted my shit back at my table and had $48. Was about to holla at the booth about my missing bread and then remembered “Nigga, you’re 800 miles from home, it’s 4 of y’all, these bitches are wack, clearly most of these dudes in here are there dope boy boyfriends or pimps, and y’all should probably be out anyway before you new out of town off the streets asses get robbed mopped. Oh yeah, ain’t no Ubers and that cab who brought y’all here; dude probably was in on the setup; that tax you paid was another L in a night full of them.” Yeah, so I took that $2 loss as a tax, drank down $20 of it, gave the rest to my boys and just bid my time waiting for these folks to go broke on these wack ho’s so we could leave. That was 5 years ago, ain’t been back to one since, don’t see myself ever doing so.


FWIW, best two times I’ve ever had in a strip in my life were at Jazzy Ts in Atlanta and Hot Tamales in Detroit back in the 2000s. :yes:
This shit had me hollering for real...... Ugly hoes and got lightweight ripped off???:lol: :lol: :lol: :roflmao: :roflmao: :roflmao:
 

bgbtylvr

Rising Star
BGOL Investor
I’ve seen the top shit. I lived in LA, Vegas and now Atlanta. I’ve been in em in Florida. When I was young the women were mostly pretty. Fake parts weren’t common. Now these women are cookie cutter: same tattoo, moves, weaves, attitudes. To pay money it has to be a woman I can’t see naked elsewhere. It’s easy to get an angry, tattooed, weaves up chick naked. The quality of women in general has gone down, stripper or not.
 

cocodc

Rising Star
BGOL Investor
I used to love strip clubs here in The Bronx, but you know the game got fucked up when certain songs became the unofficial anthems for strippers and received heavy replay in the clubs and these simpin' ass 20 something "New Negroes" cosigned them:

(And they're actually proud to announce this shit).

:hithead:

If you dudes like them, fine. Enjoy yourself.
But I fucking hate these songs with a passion, 'cuz they represent the absolute worse mentality for a man to exhibit regarding strippers.
And yet; these same mofos who engage in such activities will be the 1st hypocrites spouting gibberish about; " You can't turn a ho into a housewife".. :hmm:

Totally forgot aobut this aspect.. Some rappers have made a career with just songs played in the strip club on heavy rotation.... smh
 

Thegooch

Pope Gooch on the mic ..Niggas respect my skill!!
Registered
We might just be old and washed though. :dunno:

and the strip club scene is for these dudes in their 20's.

I mean, I hate the fucking music, so I don't want to hear two hours of that shit

Thats why that are losing right now. Catering the young people right now is a death sentence for a nightclub in 2020.

Clubs are closing in mass unlike my hayday when there was a new spot opening every month.

The young crowd has ran off the big fish clientele. That, plus the dancers are lazy as fuck now. Bitches want $5-10 for sitting next to you and sharing their hotbreath.

Most of the 'make it rain" crowd are sacmmers or dues with a one time tax check. Yeah, their will always be strip clubs but the current owners are too fucking stupid and greedy to kee the young folks out and now have to deal with all the stupid problems that got the nightclub scene shut down in most cities.
 

Thegooch

Pope Gooch on the mic ..Niggas respect my skill!!
Registered
People still get married so it will always be bachelor parties... People always have bdays so it will always be someone that want to celebrate with some ass in their face... There will always be the loners that would like to see some ass or have some ass grind on him ... There will always be the married guy that wants to see some new ass without exactly cheating... There will always be the military... There will always be cacs that like black/Latin chicks... In some states have a Latin consumer base... There is a lesbian/bi sexual female demographic... The tax season compulsive spenders... Frats... White collard demographic... Blue collard demographic... After work crowd... Plus many more demographics... The game don't have to worry cause the consumer base will always be there.. Every yr there's a new 18-21 yr old male perv ready to be corrupted
Ok NYC guy. You need to get out more. Strip clubs are dying back to the point where the number of clubs will be back to the 80's soon. The millennials dont have the money Gen X and the Boomers played with.

Maybe in NYC where you have 20 mil people competing for everything. But the rest of America are seeing the numbers go down. I live in a place where the strip club scene was poppin way before NYC.

Trust me when I say I think its funny how yall copied our style and have witnessed you lames make the game fucked up once you learned about it. This was never ment the be mainstream but somehow lame niggas tried to normalize it and all the lemmings followed those dumb ass niggas over the cliff.

To put it plain it simple, yall fucking with play-air shit and most you niggas is lames. Not saying you lame TallNYC, but a lot of the niggas in your city are mad lame and it shows in how you bitches act and reacted to the game.
 

CPT Callamity

Titty Feelin Villain
BGOL Investor
All the clubs in D.C began to go south right before 2005. Gentrification was kicking in so all the small seedy joints where you can grab a pound of ass for a dollar were out. Club 55 shut down in SW after decades of business. The House on GA Ave started having male dancers so bamas weren't hearing any of that. Last time I went to the House was probably 2008-2009 and I took some broads with me. Fun times but not worth going back.

We started throwing private parties at a house which was a much better look. Hire about 5 broads, have them do a couple of sets dancing then they partied with us. Never any issues...didn't even have to pull security. There was no need to ever set foot in the club and the chick running the girls always delivered.
 

tallblacknyc

Rising Star
Certified Pussy Poster
Ok NYC guy. You need to get out more. Strip clubs are dying back to the point where the number of clubs will be back to the 80's soon. The millennials dont have the money Gen X and the Boomers played with.

Maybe in NYC where you have 20 mil people competing for everything. But the rest of America are seeing the numbers go down. I live in a place where the strip club scene was poppin way before NYC.

Trust me when I say I think its funny how yall copied our style and have witnessed you lames make the game fucked up once you learned about it. This was never ment the be mainstream but somehow lame niggas tried to normalize it and all the lemmings followed those dumb ass niggas over the cliff.

To put it plain it simple, yall fucking with play-air shit and most you niggas is lames. Not saying you lame TallNYC, but a lot of the niggas in your city are mad lame and it shows in how you bitches act and reacted to the game.
There's a strip club demographic in every state that can have a nice consumer base... The problem is the people who run the spots don't know how to promote to get the right clientele... Every state has white/blue collard workers.. Every state has loners.. It juss the club went away from the bread and butter... Being capable and actually doing are 2 diff things... The clubs are capable to return to the glory days are they is the bigger question.. As I said the demographic is there will the club's adjust to get them is another thing... Right now due to the hiatus there is a lot of individuals that are thirsty to go to 1.. So when them doors open up best believe clubs will be pack juss off gp
 

tallblacknyc

Rising Star
Certified Pussy Poster
The appeal is gone, the only way for them to survive is to convert to more of a bar/social gathering session. Looking at azz you ain't hitting can be done online for free.
As we speak a club in queens is still making more money in the pandemic than a lot of bizz.. Club riveria a notorious Latin strip Club is making money doing curb side dining , hookah, drinks, bottles... On Friday they basically had mad tables on the sidewalk and the street with people eating, drinking, smoking hookah.. Even with no dancers in sight they still getting money in other ways
 

305

Rising Star
BGOL Investor
Strip Clubs aint done in Miami. But going is a nah. I decided I was being too successful to put myself in places where shit goes left. And thats Miami strip clubs. RIP Toro died right infront of me at Cocos
 

ldub1978

Star
BGOL Investor
First of all let me just say I'm 48 and old school. I remember when you went to the strip clubs the only women you saw in the club were the dancers and the bartenders. Now you have more women patrons than men in the club. Now do guys go to strip clubs to show off for other guys aka "make it rain". In my day you did not give a shit what another dude was doing in the strip club. Okay maybe I'm getting old and this is my get off my lawn moment:lol:
i agree for the o.g.s strip clubs been done
I can't remember who but one of those atl rappers was talking about which club had the best wings to eat....fucking chicken wings at a strip club.
yea that's a common thing, i could never eat food at a strip club
 

totto

Rising Star
BGOL Investor
Strip Clubs aint done in Miami. But going is a nah. I decided I was being too successful to put myself in places where shit goes left. And thats Miami strip clubs. RIP Toro died right infront of me at Cocos
I used to hit club lexxx and the last time I went I see cocos is no more.
I guess you got some intel on what went down, I know cocos used to have a lot of problems with dudes coming in their strapped.
I used to hit body which is a bit older crowd I stopped hitting cocos after all their dancers left and went to other clubs. Cocos used to have a nice slim think young redbone in there who refused to danced with me lol.

I remember that one dude was a manager at cocos bald head black dude with a huge beard, always well dressed. haven’t seen money in years though.
 

slewdem100

Rising Star
All the clubs in D.C began to go south right before 2005. Gentrification was kicking in so all the small seedy joints where you can grab a pound of ass for a dollar were out. Club 55 shut down in SW after decades of business. The House on GA Ave started having male dancers so bamas weren't hearing any of that. Last time I went to the House was probably 2008-2009 and I took some broads with me. Fun times but not worth going back.

We started throwing private parties at a house which was a much better look. Hire about 5 broads, have them do a couple of sets dancing then they partied with us. Never any issues...didn't even have to pull security. There was no need to ever set foot in the club and the chick running the girls always delivered.
Underground runs shit in DC....especially after PG tried to close down all its clubs...strippers in strip clubs are starving if they dont have a sugar daddy or are doing extras
 

CPT Callamity

Titty Feelin Villain
BGOL Investor
Underground runs shit in DC....especially after PG tried to close down all its clubs...strippers in strip clubs are starving if they dont have a sugar daddy or are doing extras
I forgot to mention that. The underground scene was wild af but I'm out of the loop. It used to be nothing for me to meet chicks with good gument jobs but doing something strange for change on the side. I ran into a bunch of them.
 

tallblacknyc

Rising Star
Certified Pussy Poster
i agree for the o.g.s strip clubs been done


yea that's a common thing, i could never eat food at a strip club
there was a period no one could imagine eating at a stripclub.. Than that all changed when clubs started building real kitchens and hiring real chefs.. That than became 1 of the main moneymakers.. People spending more on food than admission... Shit really is a quiet nice revenue stream.. I would have some cooks at my private situations and you'll be surprised how many events the food got sold out with people still wanting more... Superbowl parties and boxing matches forget about you're making g money alone on food. That's not including drink money
 

ldub1978

Star
BGOL Investor
there was a period no one could imagine eating at a stripclub.. Than that all changed when clubs started building real kitchens and hiring real chefs.. That than became 1 of the main moneymakers.. People spending more on food than admission... Shit really is a quiet nice revenue stream.. I would have some cooks at my private situations and you'll be surprised how many events the food got sold out with people still wanting more... Superbowl parties and boxing matches forget about you're making g money alone on food. That's not including drink money
naw im talking about hole in the wall strip clubs, dirty lookin kitchen, dirty lookin cooks, in the most dirtiest part of the hood u can think of google East St. Louis. lol
 

XXXplosive

#HoustonStrong
BGOL Investor
First of all let me just say I'm 48 and old school. I remember when you went to the strip clubs the only women you saw in the club were the dancers and the bartenders. Now you have more women patrons than men in the club. Now do guys go to strip clubs to show off for other guys aka "make it rain". In my day you did not give a shit what another dude was doing in the strip club. Okay maybe I'm getting old and this is my get off my lawn moment:lol:
I first witnessed a strip club having more women than men patrons when I went to DC about a decade ago at Stadium.
I don't go as often, but it seems like all the strip clubs I've been to within the last decade have been about the same.
Same at KOD in Miami. More women than men patrons. It's like a regular club rather than a strip club.
A lot of the female patrons (and some men too) are just trying to get as much attention as they can like everyone else came to see them.
 

tallblacknyc

Rising Star
Certified Pussy Poster
I first witnessed a strip club having more women than men patrons when I went to DC about a decade ago at Stadium.
I don't go as often, but it seems like all the strip clubs I've been to within the last decade have been about the same.
Same at KOD in Miami. More women than men patrons. It's like a regular club rather than a strip club.
A lot of the female patrons (and some men too) are just trying to get as much attention as they can like everyone else came to see them.
they trying to get some of the money strippers get without actually getting naked.. A come up.. Places like sin city, perfection, and even jersey girls would have reg chicks in spots trying to get dudes attention.. Also lot of undercover hoes in spots.. Let's just say I knew a few that would tell them what events to hit to get that money.. A broad with a skimpy dress with cheeks almost coming out and tits booming out an extra tight shirt with mad cleavage whispering in a nig ear " instead of you throwing that few hundred to them broads and not getting nothing in return how bout you put that in my purse and let me deep throat you in your car real quick" would have a few nigs change their spending habits.. Lol some of those chicks were great tippers when you put them on to spots like that
 

305

Rising Star
BGOL Investor
I used to hit club lexxx and the last time I went I see cocos is no more.
I guess you got some intel on what went down, I know cocos used to have a lot of problems with dudes coming in their strapped.
I used to hit body which is a bit older crowd I stopped hitting cocos after all their dancers left and went to other clubs. Cocos used to have a nice slim think young redbone in there who refused to danced with me lol.

I remember that one dude was a manager at cocos bald head black dude with a huge beard, always well dressed. haven’t seen money in years though.
Dawg I used to know everysingle thang bout that life. The lexx was my spot, had this green eyed Jamaican chick name kiesha working there since high school in 94. She was still there up till a decade ago lol. She got a yellow lambo tho so aye.

My number one spot was Take One tho. mannnnnnnnnn the nights I spent in that bitch. I stopped going cuz the police would raid it to much. My dawg got sent back to prison cuz we went there to celebrate and it was a violation of his release.

Angels was the worst of the worst fuh me. The two jamaican Chong twins was working there from high school as well. They went to NMB. I went there one time like 2005 and saw both of them there and had a blast. They got me lit. But I was actually there to collect money. I was an enforcer type dude I guess you can call it. Any way owner owed my dawg snoopy aka metronome money. I went to collect and got too lit, ended up just partying and went home. A couple months later Snoopy got murdered.

Mint, Booby Trap, even them broward ones like scarletts. Man i got stories fuh days. Had to let it go.
 

totto

Rising Star
BGOL Investor
Dawg I used to know everysingle thang bout that life. The lexx was my spot, had this green eyed Jamaican chick name kiesha working there since high school in 94. She was still there up till a decade ago lol. She got a yellow lambo tho so aye.

My number one spot was Take One tho. mannnnnnnnnn the nights I spent in that bitch. I stopped going cuz the police would raid it to much. My dawg got sent back to prison cuz we went there to celebrate and it was a violation of his release.

Angels was the worst of the worst fuh me. The two jamaican Chong twins was working there from high school as well. They went to NMB. I went there one time like 2005 and saw both of them there and had a blast. They got me lit. But I was actually there to collect money. I was an enforcer type dude I guess you can call it. Any way owner owed my dawg snoopy aka metronome money. I went to collect and got too lit, ended up just partying and went home. A couple months later Snoopy got murdered.

Mint, Booby Trap, even them broward ones like scarletts. Man i got stories fuh days. Had to let it go.
take one was that spot on 79th that change to ice something right? I know it’s a struggle club on 79th street and I went in there once and I was shook lol, them dudes in there really bout that action. I used to hit lexxx a lot and I don’t know if you remember buddy who used to do the front door who caught a few bodies and got off, Caribbean dude. Lexxx is okay, it’s weak these days but my boy stays in the parking lot selling shrimp pasta and I come through once in a while.
Back in the day was better though lexxx is lame now.

never been to angels mostly body were I hit a few broads years back and office which is basically a club by got the baddest chicks.
I’m no tough guy though so I stay in my lane, I miss cocos man, best spot for me to grab a beer and chill before it went south, like the long bar and casual settings.

im a old dude now so I don’t mess with it but I miss a lot of those days. If you my age and want to drink a. Ever check out body on113th and us1 I think it’s mostly older cats not ra ra like that.

I used to go to mint man but mint and take one were too fully for my taste.
 

papi68

Rising Star
Platinum Member
The game done changed. I used to go to the Penthouse on Georgia Ave. in DC. Shit was mad cool and laid back. Get you a beer and sit in the corner. Then the lesbians started coming....then the whites...then the white lesbians...next thing you know they was having gay pride nights in that bitch.
Shit, did you go to Howard? You took it back with the Penthouse. I loved the spot on 50. I might’ve fucked some bitches out of the one on 50.
 

tpotda

Rising Star
Registered
ain't been to a strip club in ages but ones i remember in diff cities i been to are

Montreal: Club Wanda's, Kamasutra
Paris: Pink Paradise, Le Crazy Horse, Theatre Choccette
Miami: Tootsie's, Scarlett's, Solid Gold, Rollexx
ATL: Pink Pony, Magic City
SF: Market St. Cinema, New Century, Gold Club, Crazy Horse, Mitchell Bros O'Farrell Theatre, that whole strip on Broadway with all Deja Vu owned clubs
DC: Stadium
Memphis: The Pony
Dallas: XTC, Silver City Cabaret
Waco: Sonny's BYOB, two minnies
Vegas: Spearmint Rhino
Honolulu: Club 939
LA: Spearmint rhino
 

pookie

Rising Star
BGOL Investor
All you gotta do is go on a weekday...Mon-Thurs you can do all the touching you want. Nobody making it rain in the middle of the week, trust me. Them hoes hustle different on the weekend.
yeah I remember in like 2000 I went to a stripclub in Birmingham, AL one night, there was no nudity, no lapdances, no table dances, strippers had to have a wrap to cover their outfits when not onstage, no touching. Me and my brother was just sitting there like WTF is this shit. A couple weeks later I was coming from the mall, it was around 5pm and I rode by the stripclub and saw cars out there, I’d never heard of stripclub being open in the DAYTIME!, so I turned around and went in and I found DAYSHIFT was the complete opposite of nightshift. Hoes was showing pussy, giving lap dances, letting dudes touch. I haven’t been to a stripclub for nightshift but one time since then
 

peterlongshort

Rising Star
Platinum Member
Shit, did you go to Howard? You took it back with the Penthouse. I loved the spot on 50. I might’ve fucked some bitches out of the one on 50.
Yessir. The spot on 50\New York Ave was the Starlight. Shit was an old Popeyes chicken restaurant that they made into a a strip club. DC used to be fun as shit, but now, not so much.
 

peterlongshort

Rising Star
Platinum Member
ain't been to a strip club in ages but ones i remember in diff cities i been to are

Montreal: Club Wanda's, Kamasutra
Paris: Pink Paradise, Le Crazy Horse, Theatre Choccette
Miami: Tootsie's, Scarlett's, Solid Gold, Rollexx
ATL: Pink Pony, Magic City
SF: Market St. Cinema, New Century, Gold Club, Crazy Horse, Mitchell Bros O'Farrell Theatre, that whole strip on Broadway with all Deja Vu owned clubs
DC: Stadium
Memphis: The Pony
Dallas: XTC, Silver City Cabaret
Waco: Sonny's BYOB, two minnies
Vegas: Spearmint Rhino
Honolulu: Club 939
LA: Spearmint rhino
Vegas: Larry Flynn't Hustler's.....Jesus Christ this one black chick damn near had me filling out a credit application she was so dope. I boughtr a calendar and everything. That was the same weekend I ran into Mouse...strange weekend.

DC: Stadium My niece came to town. She wanted to go. I took her. She damn near ended up on stage. In my Danny Glover voice, "I'm too old for this shit"

ATL: Magic City ain't what it used to be. It's corporate now. Bitches got rights and shit. Strippers are a protected class in Atlanta. Right next to the gays.

Dallas: Man it was a spot I can't remember the name, they had a back porch and a grill. There was a cat on the grill frying fish and selling ribs. Me and the strippers where out on the patio eating barbecue after a lap dance. One of the best days of my life.
 
Top