Star Trek: Discovery Season 3 930 years into the future returns October 15 (Season 4 confirmed)

Gemini

Versatile
BGOL Investor
Beautiful

Star Trek Day 2020 | Discovery Panel



Star Trek Day 2020 | Star Trek Universe Panels

 

The Plutonian

The Anti Bullshitter
BGOL Investor
I’ll have to check this out. Also, do we have to wait a billion years to get another prominent black Capt? Fuck is that all about?
 

The Plutonian

The Anti Bullshitter
BGOL Investor
Started watching but they wanna charge a mf for it. Guess I gotta do the right thing. And steal it off the internet. Motherfuckers. :angry:
 

kidmegaii

Medium well
BGOL Investor
Season 1 was good. Walking Dead ain't know what to do with Miss Green as Sasha because she is great in discovery.

I'm still wanna eat Michelle Yeoh booty with no hands. Saru is dope, I'm glad they didn't go with a blonde white boy as tyler.
 

HAR125LEM

Rising Star
Platinum Member
Anyone here participate in the Premiere Watch Party on Wednesday?
After the episode and various interviews,
They surprised folks with Episode Two.

Gotta Say that going its own way was the BEST move DISCOVERY could have made
Now it can practically create its own canon.
 

saundman

Rising Star
BGOL Investor
Anyone here participate in the Premiere Watch Party on Wednesday?
After the episode and various interviews,
They surprised folks with Episode Two.

Gotta Say that going its own way was the BEST move DISCOVERY could have made
Now it can practically create its own canon.
:hithead:Wish I knew. Would have love to have seen episode two
 
Last edited:

HAR125LEM

Rising Star
Platinum Member
:hithead:Wish I knew. Would have love to have seen episode two
MAAAAAANNN...
Sorry You have to wait until next Thursday.

BTW...
During the chat afterwards, I made a comment about how Alex Kurtzman has saved STAR TREK and made it relevant again. Can you believe that Dude actually responded? He thanked Me and was very appreciative.

Hell.
Everyone from the series was in that chat. Including Anson Mount.
 

The Plutonian

The Anti Bullshitter
BGOL Investor
How Spock have a half sister and it's just now being brought up? Basically, he was a douche huh?



Edit. Yea Basically Spock was a real cocksucker of a sibling, like my brother. Yet he grew to love James (I'll fuck anything, anywhere, anytime, RAW) T Kirk yet never revisited his sister's love. :hmm: Then again, he was a white Vulcan. Unlike Mr Tuvok. Who was black and had swag.
 
Last edited:

ViCiouS

Rising Star
BGOL Patreon Investor
MAAAAAANNN...
Sorry You have to wait until next Thursday.

BTW...
During the chat afterwards, I made a comment about how Alex Kurtzman has saved STAR TREK and made it relevant again. Can you believe that Dude actually responded? He thanked Me and was very appreciative.

Hell.
Everyone from the series was in that chat. Including Anson Mount.
dude-
most real Trekkies have Kurtzman on the slushy hit list (check their message boards)
Paramount CEO has the entire production on the chopping block (shitty ratings + other financial problems)

So Discovery team are especially appreciative of all positive feed back
 

HAR125LEM

Rising Star
Platinum Member
dude-
most real Trekkies have Kurtzman on the slushy hit list (check their message boards)
Paramount CEO has the entire production on the chopping block (shitty ratings + other financial problems)

So Discovery team are especially appreciative of all positive feed back
Other than "MISSION IMPOSSIBLE",
PARAMOUNT isn't about to give up on "STAR TREK".
It's another cash cow Franchise with a generational (and a newly growing) fan-base
They're going to wait it out.
CBS' streaming service is still new.
And a rating system for streaming services haven't been completely substantial.
That's been the controversy especially with NETFLIX and DISNEY+

Yeah. Some older ST fans are whining.
I'm on quite a few of those boards, forums, etc.
I've been a fan since the late 60s.
And my (late) Grandfather took me to conventions during the 70s
He wasn't a fan. But He knew I was.

But overall, the newer shows are winning older fans over.
And gaining newer fans.
The news involving "STRANGE NEW WORLDS" has definitely excited fans.
And "LOWER DECKS" has been a fuckin' revelation.
Especially since I initially HATED the idea.
Kurtzman, Fuller, Osunsanmi, Paradise, McMahan, and others are doing a phenomenal job.
And people are becoming more appreciative of it.

It's a GREAT time to be a STAR TREK Fan nowadays.
 

ViCiouS

Rising Star
BGOL Patreon Investor
Other than "MISSION IMPOSSIBLE",
PARAMOUNT isn't about to give up on "STAR TREK".
It's another cash cow Franchise with a generational (and a newly growing) fan-base
They're going to wait it out.
CBS' streaming service is still new.
And a rating system for streaming services haven't been completely substantial.
That's been the controversy especially with NETFLIX and DISNEY+

Yeah. Some older ST fans are whining.
I'm on quite a few of those boards, forums, etc.
I've been a fan since the late 60s.
And my (late) Grandfather took me to conventions during the 70s
He wasn't a fan. But He knew I was.

But overall, the newer shows are winning older fans over.
And gaining newer fans.
The news involving "STRANGE NEW WORLDS" has definitely excited fans.
And "LOWER DECKS" has been a fuckin' revelation.
Especially since I initially HATED the idea.
Kurtzman, Fuller, Osunsanmi, Paradise, McMahan, and others are doing a phenomenal job.
And people are becoming more appreciative of it.

It's a GREAT time to be a STAR TREK Fan nowadays.
:lol:
yes- Star Trek won't be going anywhere

but Kurtzman and JJ are on the way out
Bad Robot's license will soon be terminated

why?

no one will finance another movie - over the last 4 years everyone has said no- and the bankable stars walked away

no merch sales - no one is buying kelvin timeline merch

Picard s2 can't get insured so there is no financs for it so far

anemic ratings and very low viewership for Discovery Picard and Lower Decks

Netflix and Prime cut all finacial commitments

no international distribution


what you missed : those old trekkies comprise the majority of the scifi audience

what bad robot missed :
-those old trekkies comprise the majority of the scifi audience
-you can't attract new viewers with shitty quality and piss poor writing

I don't know who you are communicating with but y'all got my sympathy - cause this is over
1 more season of Lower Decks
Discovery gets another season

bnw & picard are on the bubble

in Feb/ Mar 2021 remember this post
 
Top