Лерой Дибиаз

melonpecan

Rising Star
BGOL Investor
Вы наслаждались вашим цыпленком? Я имею мясной рулет сегодня вечером на мой обед. Я люблю пойти в парк. Я собираюсь идти, покупают некоторые книги позже. Я только выяснил, что Амазонка продает сексуальные игрушки. Вы любите случайный? Я делаю. Я рад, что Вы наслаждаетесь вашим советским фетишем. Только не обучайтесь как Drago, сделал. Вы должны объявить ваши страны Олимпийский счет медали. Я хочу новое телевидение. Я нуждаюсь в каникулах. Я люблю шоколад. Я собираюсь делать выдумку пралине.
 

melonpecan

Rising Star
BGOL Investor
The French suits you vell...they are veak.


Les fanfaronnades venant d'un homme qui n'a pas de pays. Juste parce que je parle le français ne signifie pas que je suis de la France. Quand était la fois dernière que vous avez participé aux relations diplomatiques ? :dunno:
 

DeSiRe

The Get It Girl
BGOL Investor
again..:confused:

only thing i understood was a suggestion

i suggest yall speak english:confused:

and i suggest i take my confused ass to happy hour:D
 

melonpecan

Rising Star
BGOL Investor
again..:confused:

only thing i understood was a suggestion

i suggest yall speak english:confused:

and i suggest i take my confused ass to happy hour:D


I said I needed a game to play.


I'll speak English but I wanted to have a little fun with Mr. Leroy who apparently can't take a joke. :rolleyes:
 

LeroyDibiase

Rising Star
Registered
I said I needed a game to play.


I'll speak English but I wanted to have a little fun with Mr. Leroy who apparently can't take a joke. :rolleyes:

CCCP does not understand this concept of...joke? Cold War is Serious Business. :D

I'm off to the bar later to partake in some non-Russian vodka. Sorry comrades.
 

Alderuhen

International
International Member
Je me sens au hasard aujourd'hui. J'ai besoin d'un bon jeu pour jouer. Des suggestions ?

Effectivement tu n'es pas français contrairement à moi vu tes fautes de grammaire ,par contre je suis sur que tu utilises un traducteur à 2 balles pour écrire dans la langue de Molière , petit rigolo :smh:. La phrase russe m'a fait légèrement sourire tout de même . Comme petit jeu , je te suggère une bonne branlette puisque ce site te le permet . Qu'en penses-tu ?
 

melonpecan

Rising Star
BGOL Investor
Effectivement tu n'es pas français contrairement à moi vu tes fautes de grammaire ,par contre je suis sur que tu utilises un traducteur à 2 balles pour écrire dans la langue de Molière , petit rigolo :smh:. La phrase russe m'a fait légèrement sourire tout de même . Comme petit jeu , je te suggère une bonne branlette puisque ce site te le permet . Qu'en penses-tu ?


I'm sorry I don't speak that language.





:lol:


A good deal of what I had learned I have forgotten but in my haste to have some fun and alleviate my boredom I used a translator. Yes I know it has errors and yes I know there are other ways of translating, but this was all in good fun, (or at least time consuming for myself). Trust me if I was serious it'd at least come with a disclaimer for my bad grammar and spelling, (I can't spell no matter the language :smh:).
 

bigirl

anti- voluntary ignorance
BGOL Investor
Les fanfaronnades venant d'un homme qui n'a pas de pays. Juste parce que je parle le français ne signifie pas que je suis de la France. Quand était la fois dernière que vous avez participé aux relations diplomatiques ? :dunno:

Tu ne parles pas le francais. Tu utilises babelfish :hmm: :smh:
 

shaddyvillethug

Rising Star
BGOL Investor
Je suis désolé que je ne comprenne pas. J'ai simplement voulu féliciter Leroy de son nouveau projet. Pouvez-vous vous expliquer ? Je suis troublé.
Reply With Quote

what is this
 

bigirl

anti- voluntary ignorance
BGOL Investor
attention_whore.jpg
 
Top