Tariq Nasheed just lost a fuck load of credibility....SMFH!

Mr. Met

So Amazin
BGOL Investor
OMFG! You goofy ADOS muthafuckas still want this clown to represent your shit?

So black on black violence is actually non American blacks killing FBAs or ADOS or whatever the fuck you’re calling yourself today?

What gangbanger takes time out to do an ancestry test before he smokes your ass?:roflmao:

This is Str8 from the Trump playbook.

If that’s so, why is he clinging to Nipsey's nut sack so tightly, an obvious foreigner who inflicted violence on a gang of black people?

 

SpiritualPorn

Rising Star
BGOL Investor
OMFG! You goofy ADOS muthafuckas still want this clown to represent your shit?

So black on black violence is actually non American blacks killing FBAs or ADOS or whatever the fuck you’re calling yourself today?

What gangbanger takes time out to do an ancestry test before he smokes your ass?:roflmao:

This is Str8 from the Trump playbook.

If that’s so, why is he clinging to Nipsey's nut sack so tightly, an obvious foreigner who inflicted violence on a gang of black people?

Didn't watch the vid but the Ados thing is dangerous to me. We don't need any further separation
 

playahaitian

Rising Star
Certified Pussy Poster
Didn't watch the vid but the Ados thing is dangerous to me. We don't need any further separation
I STILL don't feel right about it...

but

brothers i REALLY respect has broken it down for me and I support them.

But like anything they got wrong people speaking up for their movement.

And hopefully that doesn't derail this whole thing before it even starts.
 

slewdem100

Rising Star
From pimp to mack lessons to rapper to pan Africanist to fuck all Black immigrants....I will give him props for one thing....he is persistent....his agenda is clear as hell in the video posted....money by any means necessary even if he has to alter history to get it...only if one understands migration patterns of Black immigrants will you get how truly evil he is for implying that Black immigrants play a big role in Chicago gang violence
 

KingTaharqa

The Best On The Planet
BGOL Investor
Early replies look like a coon convention.

OP posting video of clown who uses rump retweets of bad stats and facts. 9:38 screencap shows white on white murder rate at 16%. Thats who OP using to show how someone else is uninformed. :lol:
OP literally scours youtube for anti ADOS videos all day. He will post cats with 20 subs, 40 views. We got niggas shook! :roflmao2:
 

Mr. Met

So Amazin
BGOL Investor
Early replies look like a coon convention.

OP posting video of clown who uses rump retweets of bad stats and facts. 9:38 screencap shows white on white murder rate at 16%. Thats who OP using to show how someone else is uninformed. :lol:
So foreign blacks especially Carribeans are the main cause of gang violence.

That's why Haitian Jack, Jimmy Henchman ( Haitian ) and Biggie ( Jamaican ) had beef with Pac ( ADOS ).

It all makes sense now.:hmm:

This nigga is just making up shit as he goes along.

Who's shook again?
 

exiledking

Rising Star
BGOL Investor
Early replies look like a coon convention.

OP posting video of clown who uses rump retweets of bad stats and facts. 9:38 screencap shows white on white murder rate at 16%. Thats who OP using to show how someone else is uninformed. :lol:
Bruh you constantly expose yourself on how you don't read and now even WATCH shit before commenting. He's literally using the tweet to show that Tariqs message is the same as Trumps.
 

gw1933

Rising Star
BGOL Investor
I rock with Tariq, but this aint it....This is very dangerous

Even if he blames Belizeans, the lines in L.A. are blurred at this point, due to the mixing between Black Americans and Belizeans.

This is no different than NY where you can run into cats who identify as Black, but they have a grandma that is Dominican, Haitian, etc.

To be honest, most cats who claim ADOS are probably hybrids as well....If they look deep enough in their family trees.
 

exiledking

Rising Star
BGOL Investor
So foreign blacks especially Carribeans are the main cause of gang violence.

That's why Haitian Jack, Jimmy Henchman ( Haitian ) and Biggie ( Jamaican ) had beef with Pac ( ADOS ).

It all makes sense now.:hmm:

This nigga is just making up shit as he goes along.

Who's shook again?
Lol I like that. But your point does kinda bring into focus how Jamaican and now Haitian hangs DID gain some power from the 80s on up in NYC and Miami. There was shit well before that, but I forgot about that.
 

exiledking

Rising Star
BGOL Investor
I rock with Tariq, but this aint it....This is very dangerous

Even if he blames Belizeans, the lines in L.A. are blurred at this point, due to the mixing between Black Americans and Belizeans.

This is no different than NY where you can run into cats who identify as Black, but they have a grandma that is Dominican, Haitian, etc.

To be honest, most cats who claim ADOS are probably hybrids as well....If they look deep enough in their family trees.
I've never seen a group of belizeans in any significant enough number to where they felt like they could clique up. Even Shine was mixed in with Americans. OT genasis as he mentiond -- nobody knew his parents are from there til today.
 

forcesteeler

Rising Star
BGOL Investor
Not voting. But I'm not arguing with these brothers anymore. They got their own path to follow
I’m sorry I agree with Tariq. We have been voting for 50-60 years for the democrats and we have gotten nothing for our community. It’s pointless to be loyal and get nothing for your vote.

Everybody gets tangibles like the Jews, LGBT, native Americans, etc get money but we just blinding voting.

And they are trying to scare us with trump? I do not like trump but I don’t mind another 4 years of open white supremacy. We have been dealing with it for 400 years.

The truth is that most other groups thought trump would only come after black folks. Now that the open white supremacy is on everybody neck from the LGBT to immigrants now they want us to vote trump out.

Most of these other groups voted for trump now they regret it because his foot is on everybody neck. Everybody that is not aryan white is just 1 big nigga
 

Mr. Met

So Amazin
BGOL Investor
I rock with Tariq, but this aint it....This is very dangerous

Even if he blames Belizeans, the lines in L.A. are blurred at this point, due to the mixing between Black Americans and Belizeans.

This is no different than NY where you can run into cats who identify as Black, but they have a grandma that is Dominican, Haitian, etc.

To be honest, most cats who claim ADOS are probably hybrids as well....If they look deep enough in their family trees.
Like Yvette?
 

KingTaharqa

The Best On The Planet
BGOL Investor
Lol I like that. But your point does kinda bring into focus how Jamaican and now Haitian hangs DID gain some power from the 80s on up in NYC and Miami. There was shit well before that, but I forgot about that.
Some ADOS in Miami claim they are being terrorized by Haitian and Dominican gangs today in the 2010s. NYC and Miami are so unique and dont reflect the black experience for the overwhelming majority of ADOS in this country.

To be honest, most cats who claim ADOS are probably hybrids as well....If they look deep enough in their family trees.
Thats debatable. Alot of the ADOS in the South are full blooded ADOS with no immediate non ADOS lineage. And alot of ADOS in this country have very little interaction with non ADOS blacks. The ADOS in Arkansas, Tennessee, and some of these other places aint never lived or been around Jamaicans, Haitians, Nigerians, etc. Thats more in the major cities. Those groups traditionally aint migrate to the jim crow South and to smaller rural areas that ADOS resides.
 

exiledking

Rising Star
BGOL Investor
Some ADOS in Miami claim they are being terrorized by Haitian and Dominican gangs today in the 2010s. NYC and Miami are so unique and dont reflect the black experience for the overwhelming majority of ADOS in this country.



Thats debatable. Alot of the ADOS in the South are full blooded ADOS with no immediate non ADOS lineage. And alot of ADOS in this country have very little interaction with non ADOS blacks. The ADOS in Arkansas, Tennessee, and some of these other places aint never lived or been around Jamaicans, Haitians, Nigerians, etc. Thats more in the major cities. Those groups traditionally aint migrate to the jim crow South and to smaller rural areas that ADOS resides.
Yeah.

If anything, the most Tariq bullshit theory can.be compared to , if we stretch it , is people from MS, GA, Carolina and so on, grouping up, once they hit NY, Chicago, and LA, back in the day. But that was so long ago, it don't even matter. He's full of shit.
 

Amajorfucup

Rising Star
Platinum Member
So foreign blacks especially Carribeans are the main cause of gang violence.
Timestamp the portion of vid where this is articulated. Thanks.
Bruh you constantly expose yourself on how you don't read and now even WATCH shit before commenting. He's literally using the tweet to show that Tariqs message is the same as Trumps.
And you constantly expose yourself as a whitewashed Tom.. Now that thats out the way... I have a very low tolerance for nonsense and lies.. Once he misquoted the guy as saying "most bloods...." i stopped listening and commented on the screencap that was showing at the time. Either way, its a shit thread from a guy known for making them.
 

exiledking

Rising Star
BGOL Investor
Timestamp the portion of vid where this is articulated. Thanks.

And you constantly expose yourself as a whitewashed Tom.. Now that thats out the way... I have a very low tolerance for nonsense and lies.. Once he misquoted the guy as saying "most bloods...." i stopped listening and commented on the screencap that was showing at the time. Either way, its a shit thread from a guy known for making them.

If all being a Tom means is that I don't think like you, then by all means, I'll be dat. You should've started that whole shit witb A simple "I'm sorry. I fucked up AGAJN. I gotta stop being stupid"
 

Watcher

Rising Star
BGOL Gold Member
I’m sorry I agree with Tariq. We have been voting for 50-60 years for the democrats and we have gotten nothing for our community. It’s pointless to be loyal and get nothing for your vote.

Everybody gets tangibles like the Jews, LGBT, native Americans, etc get money but we just blinding voting.

And they are trying to scare us with trump? I do not like trump but I don’t mind another 4 years of open white supremacy. We have been dealing with it for 400 years.

The truth is that most other groups thought trump would only come after black folks. Now that the open white supremacy is on everybody neck from the LGBT to immigrants now they want us to vote trump out.

Most of these other groups voted for trump now they regret it because his foot is on everybody neck. Everybody that is not aryan white is just 1 big nigga
It’s this type of foolish thinking that secured open white supremacy for the rest of our lives, not 8 years.

2016 was the year to make a stand and it’s too late.

WASHINGTON — Even if both President Donald Trump and Senate Majority Leader Mitch McConnell are booted out of office next November, you’ll still be feeling their presence in your daily life for decades and decades to come.

The two Republicans teamed up and with the assistance of outside groups overhauled the makeup the nation’s judiciary for generations. Through upending some Senate rules, the duo has overseen the appointment of 59 judges so far in 2019 alone. That brings their grand total — since Trump moved into the Oval Office — of district court judges to 99, along with the record-breaking 43 judges they seated on appellate courts.
https://www.vice.com/en_us/article/gyzgab/the-one-way-trump-has-changed-america-that-democrats-cannot-fix


I still don’t get Black people actively working to keep the worst white people in power.
 

ashimac

Rising Star
BGOL Investor
"some" truth is ok with you . Some being less than 50% There's too much to discuss in this thread.
Just remember in life we can’t really give the whole truth it could really upset the masses, and plus as blacks we need to know and find it out, we(bgol) already know a little more than him some things even in bgol we have to think just a little.
 

4 Dimensional

Resident Meteorologist
BGOL Investor
He just Trump’d the shit out of that hurricane though :lol:

But of course I would be the one to noticed that.
 

Drayonis

Thedogyears.com
BGOL Investor
Hey if that's their strategy and they believe that's what will get them what they want (it won't) let them have it. Fighting with them on every post ain't going to change their minds and you that's okay.

It’s this type of foolish thinking that secured open white supremacy for the rest of our lives, not 8 years.

2016 was the year to make a stand and it’s too late.

WASHINGTON — Even if both President Donald Trump and Senate Majority Leader Mitch McConnell are booted out of office next November, you’ll still be feeling their presence in your daily life for decades and decades to come.

The two Republicans teamed up and with the assistance of outside groups overhauled the makeup the nation’s judiciary for generations. Through upending some Senate rules, the duo has overseen the appointment of 59 judges so far in 2019 alone. That brings their grand total — since Trump moved into the Oval Office — of district court judges to 99, along with the record-breaking 43 judges they seated on appellate courts.
https://www.vice.com/en_us/article/gyzgab/the-one-way-trump-has-changed-america-that-democrats-cannot-fix


I still don’t get Black people actively working to keep the worst white people in power.
 
Top