who is the chic in the luda video "get low"?

Discussion in 'Blackgirl Online' started by leebo, Jan 20, 2010.

  1. leebo

    leebo New Member Fifteen Days

    the one that has the towel wrapped around her in the locker room scene:yes::yes:
     
  2. Jackt9

    Jackt9 Member FD

    how you not gonna drop the vid?
     
  3. leebo

    leebo New Member Fifteen Days

    playa im not even gonna front i dont even know how to do that
     
  4. jamiemelo

    jamiemelo Well-Known Member BGOL Investor

    :lol:
     
  5. FatboySimms

    FatboySimms New Member FD

    :lol: :lol:
     
  6. ScottyPiffen745

    ScottyPiffen745 BGOL CSI: Connoisseur of Sluts on Instagramâ„¢ BGOL Investor

    [​IMG]

    Now I gotta go ALL the way to Youtube and find the muthafucka myself?!?

    [flash]http://www.worldstarhiphop.com/videos/e/16711680/wshhSROcOsHp2fW07wvG[/flash]

    Edit: I also want to know who that bitch is!?! :lol:
     
    Last edited: Jan 21, 2010
  7. leebo

    leebo New Member Fifteen Days

    thaks playa, but you gotta admit that she is hella bad. csi help a playa out.
     
  8. d-monic

    d-monic Well-Known Member FD

    That was easier than I thought it was gonna be. The redbone that drops her towel in the locker room is Nikki B. I met this girl in person one night at CPK. That is a bad mama jamma. True story.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. kingcam

    kingcam Active Member FD

    oh muuuh gaaaawd
     
  10. d-monic

    d-monic Well-Known Member FD

    And it's not "Get Low" it's "How Low" :angry: (messin' with my attempts to find the high quality rip, lol)

    P.S. Dollicia is also in that video looking hot. He got some good talent for that one.
     
  11. dtownsfinest

    dtownsfinest Well-Known Member BGOL Investor

    :lol: Props on keepin' it real though. :lol: But damn that chic is bad......:smh: Hell all them chics in that video is bad as fuck. Luda brought it with this one. I see Dave Meyers back at it.
     
  12. Drones216

    Drones216 Active Member FD

    she bad as hell, propz on the info
     
  13. Timdawg187

    Timdawg187 Well-Known Member BGOL Investor

    Damn she bad as hell! And it just boggles the mind how underrated Luda is...:smh:
     
  14. CoTtOnMoUf

    CoTtOnMoUf PHYSICALLY AND FISCALLY FIT BGOL Legend

    tight cut.

    which cd is this on?
    :confused:
     
  15. LatinDragonXJC

    LatinDragonXJC Well-Known Member FD

    the Song? :dance::dance::dance:

    the video? :dance::dance::dance: :dance:

    the bitches? :dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance:
     
  16. 8/11Streetz

    8/11Streetz Well-Known Member BGOL Investor

    god i hate that fucking song but got damn that bitch in the tell woke me the fuck up guess i can take my late ass to class now
     
  17. VWchrisATL

    VWchrisATL Well-Known Member BGOL Investor

    :):):):)

    Yes indeed! :dance:
     
  18. VisualBasics

    VisualBasics Well-Known Member BGOL Investor

    Good video.

    Pulled a youtube/homegrown video:lol:
     
  19. leebo

    leebo New Member Fifteen Days

    bgol comes thru again, nikki b huh? man she is something to write home about.
     
  20. M3MD

    M3MD Well-Known Member BGOL Investor

    That song really sucks
     
  21. limitedlurka

    limitedlurka New Member Fifteen Days

    nikki b got posted here about 3 years ago...good to he that ass again
     
  22. FatboySimms

    FatboySimms New Member FD

    besides the ladies video was corny
     
  23. swiftandsilent

    swiftandsilent Well-Known Member BGOL Investor

    :lol::lol:
     
  24. J Storm

    J Storm Well-Known Member BGOL Investor

    Luda >>>> All Other Southern Rappers


    Wheres the UNCUT version of this video? :D

    The Gate, 559, 321, The Bounce - RIP :(
     
  25. newcleanbastard

    newcleanbastard New Member Fifteen Days

    Don't forget NV.
     
  26. justfacts

    justfacts Active Member BGOL Investor

    awww shit The Bounce was my shit...I remember my freshman year we went out there. NY niggas was all shook to go there with us though. Good times there.
     
  27. smokeon2006

    smokeon2006 Active Member BGOL Investor

    She a bad one :dance:
     

Share This Page